19 March 2011

A D O R E D T H E M ! ♥

Just dance, gonna be okay, da - doo - doo ...

Romeo take me somewhere we can be alone ...

Assalamualaikum semua. Hai! Korang apa khabar? Harap-harap sihat belaka. Haha. Okay, inilah kali pertama rasanya aku post 2 kali dalam sehari. Tak tahu kenapa rindu sangat kat blog nih. Mungkin dah ' addicted ' kat blog ni. Tak tahu la ini adalah perkara yang baik atau buruk. Whatever je lah. So, mesti korang dah baca lirik kat atas tuh kan? Sebenarnya, lirik di atas telah membuatkan aku mengenali dan meminati artis tersebut and now, dua-dua dah jadi artis favourite aku. Bukan idola ek! Cuma artis kesukaan. Takda lah sampai puja and taksub diorang. And diorang ialah :


 Tak lain tak bukan; TAYLOR SWIFT and LADY GAGA! Huhu. Aku memang minat sangat lagu diorang. Lagu diorang yang lama-lama pun aku minat, apa lagi yang terbaru. Taylor Swift memang ' queen of country '. Dia lah yang membuatkan aku suka kepada muzik bergenrekan Country. Lagu dia yang aku suka;

Love Story, Our Song, Teardrops on My Guitar, You Belong With Me, White Horse, Sparks Fly, Fifteen, Fearless, A Place In This World, Stay Beautiful, Today Was A Fairytale, Change, Speak Now, Back To December.

Bagi Lady Gaga pulak, atau nama sebenar Steffanie Germanotta memberikan satu pembaharuan kepada muzik pop. Lagu dia kalu korang dengar memang unik. Walaupun lagu yang dinyanyikan Lady Gaga berunsur negatif, tapi kalau korang dengar muzik dia mesti korang suka! Lagu dia yang aku suka;

Just Dance, Pokerface, Paparazzi, Love Game, Starstruck, You And I, Brown Eyes, Eh-eh (Nothing Else I Can Say) , So Happy I Could Die, Speechless, Bad Romance, Alejandro, Born This Way.

Haa. Cuba korang dengar, mesti korang cakap best. Haha, aku berharap sangat dalam masa yang terdekat diorang akan produce lagu yang baru. Seronok kan? Haha. Bagi yang tak suka Taylor Swift or Lady Gaga, janganlah tunjukkan kesukaan tu secara public, okay? ex: buat facebook page ke, blog ke, whatver ke. Cuba korang rasa kalu ada orang buat hate page untuk korang, mesti sedih kan. Aku kalau ada page I Hate Nor Ezlan pun adalah marah sikit-sikit. Tapi, kalau korang tak buat page tu pun, janganlah beri sokongan dengan like or whateverlah! Haha, ingat ya, apa yang anda fikir akan mempengaruhi apa yang anda akan lakukan. Untuk menutup perbicaraan ( ececeh ), nak aku tulis chorus lagu Lady Gaga yang terbaru, Born This Way, yang mengajak manusia mensyukuri pemberian Tuhan atas kurniaanNya kepada kita. Okey, assalam.

I'm beautiful in my way
Cause God makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was Born This Way!

xoxo ezlan

No comments:

Post a Comment