19 March 2011

T H A N K Y O U !!

Haha. Hai korang semua. Apa khabar? Mesti korang tak sabar nak pergi sekolah kan? Homework dah siap belum? Yang belum tu, cepat-cepat lah siapkan. Haha. Hari nih dengan esok mesti sebok sebab nak ready untuk sekolah kan? Yang pergi asrama pulak, sebok hendak pulang ke dorm masing-masing untuk meneruskan pelajaran. Semoga selamat tiba! Ha! Perasan tak post aku hari nih bertajuk ' THANK YOU !! '? * takkan la x perasan :) * Haha. Untuk apa thank you tu? Sebenarnya, aku happy sangat sebab sekarang blog aku ada 15 followers! 

ezlanadlee.blogspot.com laa . Tertinggal 1 'O' pulak ! XD


Satu kemajuan untuk budak yang tak tahu mem-blog dan mempunyai blog yang kurang hebat! Gembira kann? Haha. * Tapi kan, sebenarnya 14 je, lagi 1 tu aku! Hihihi. Whatever-lah. * Okay, sebenarnya aku tak sabar sangat nak pergi sekolah. Miss kawan-kawan, miss cikgu, miss homework, miss kelas malam, miss koko n macam-macam miss lagi lah. Rindu sangat kat diorang. Tapi, tak percaya jugak taw dapat menempuhi 9 hari cuti ini dengan jayanya. Selalunya kalau cuti mesti kita fikir, " Alaa, lamanya lagi nak bukak sekolah ". Seperti biasa, kalau cuti tak sah kalau takde kerja rumah. Not ' homework ', but ' chores ' macam sapu lantai, cuci bilik air n kemas bilik. Sebenarnya, beberapa jam sebelum menaip nih, mak ada suruh sidai kain. Sebab yang lain semua ada kat kenduri. Aku je tak ikut. Tak tahulah kenapa tak suka pergi kenduri. Rasanya kain tu nanti-nati boleh sidai kan? Haha. Can't wait to go to school. Homework dah siap, tie dah jumpe, kasut je belom basuh *pemalas. Dari tadi berendam je dalam baldi, tak tahu bila nak basuh. Okey lah. Nih je lah yang dapat dipostkan. Assalam semua !
xoxo ezlan

No comments:

Post a Comment